Endless Protection
Focusing on judicial protection of minors, it tells the story of the founding of the juvenile prosecution team, prosecutor Lin Zhi Tao and assistant prosecutor Bai En Yu, who join hands to fight against the evil of human nature for the sake of children. It starts with suspense and ends with redemption; clearing away confusion, the mountains stop, and the rivers flow.