The Crime Unit of Tang Dynasty
In the late Tang Dynasty, a wave of bizarre crimes sweeps through Chang'an. Six macabre cases grip the capital: the Corpse Chant Murders, the Vengeful Spirit Manor, the Luoyang Phantom Courtesan, the Ghost Soldiers of Barren Village, the Hell Gambling Den, and the Mirror Chang'an Case! These six sinister conspiracies strangle the empire like poisonous vines. Li Jingnian of the Dalisi alongside Lin Xiaoran and the knight-errant Shen Qiuwan, ignite themselves as candles to relight Chang'an's eternal flame...