The Gold Behind the Stone
Wei Jianhao, a young man with the unique identify stone ability "Jade Buddha Hand," returns to Chongjiang and is forced into the conflict between the Tang and Gu families, constantly facing challenges from skilled opponents. Unable to stand idly by as the Jade Street faces danger, he uses his extraordinary abilities to navigate the treacherous situation, transitioning from wanting to escape to fully protecting it, fighting for justice in a world full of twists and turns.