Set in an alternate reality, Hide Games unravels around a mystery case—the murder of a narcotics officer. Packed with nonstop thrills, the series delves deep into the clash between good and evil. Beyond the excitement of piecing together every clue, it explores the complexity of human nature as shocking truths gradually come to light.