Engor Dreams at 18
A distant father and son are brought together by a twist of fate that sends Lin Zihao back to his father Lin Jiaxu’s 18-year-old self, into the golden era of the 90s. Here, Zihao discovers a different side of his father, and the two even become “best buddies.” Together, they navigate the highs and lows of youth, with Zihao using his knowledge of the future to revive the spirit of Engor and create a business legend in this vibrant era.