Snake Island Survivor
Zhang Yong lost his wife while protecting a monitoring buoy and became very sad, leaving the marine team. Years later, during a typhoon, he meets the old station chief again and finds out about a pollution problem in the ocean. Together with a group, they go to Sea Serpent Island to find out the truth. The island is full of dangers, but the biggest threat is people’s greed. They bravely protect the ocean’s home. Through this, Zhang Yong heals from his past and takes up his role as a guardian of the sea again.