The EOD Squad
Explosive expert Lu Yang let the drug dealer Kun Kang escape in an arrest operation. A year later, Kun Kang instigated a shocking bombing on the border. Lu Yang was on the verge of death, partnering with the technical leader Xiao Ling, the young explosive ordnance disposal hand Li Luo, the assault captain Ma Cheng and the enemy to compete in life and death! In the face of escalating bomb threats, they have always shouldered the responsibility and mission of armed police soldiers to protect their lives with their lives.