Mr. Wrong and Mr. Right
Jian Mo deliberately blew off her blind date and had a flash marriage with a CEO, Huo Qichen. In this marriage, they took what they needed at first, but in getting along, they fell in love with each other. Although there were many people who wanted to break them up, they never doubted each other's sincerity. They went hand in hand and solved the mystery of Jian Mo's birth. In the end, the two hosted a wedding officially...