Feng Zuoren, commander of the Snow Feather Guards, infiltrates the Marquis' estate under imperial orders to find and eliminate the former crown prince. Her mission becomes complicated when she crosses paths with the young lord, Xue Hexu. Their initial deadly encounters slowly transform into a complex bond, blossoming into an unexpected affection amidst the domestic intrigue and power struggles! However, they soon discover that a far greater conspiracy is unfolding behind the scenes, masterminded by a hidden puppeteer.