Soft-Hearted God
Ye Zhao, a lofty and ruthless god, falls into the mortal world for love. Princess Chu Xihe of the royal family carries the secret of a dual identity, and the two become powerful rivals entangled in a sea of love and hatred. Across a hundred years, their relationship shifts from love at first sight to bone-deep resentment, as a pure yet fateful romance transcends reincarnation—unraveling hidden truths amid their obsessive bond and the greater duty to family and nation.