His Chosen Favor
After graduating, Lu Zhen'er is transmigrated into a "burial concubine" destined for sacrifice. She discovers, by chance, that the puppet emperor, Xiao Wenjing, is actually from her hometown. Refusing to succumb to her perilous fate, she vows to defy heaven and rewrite her destiny, only to find that Xiao Wenjing himself is the one scripting her story...