Reincarnated Love
Jiang Ruoli, the legitimate daughter of the Prime Minister's mansion, has the gift of precognition. When she dreams that her parents will be killed on the Lantern Festival, she tries to change their fate, only to be drawn into a dark conspiracy. She then meets Huo Linchuan, the heir to the Duke's mansion, who hides the mystery of ten lifetimes of reincarnation. Using his memories from past lives, Huo Linchuan saves Jiang Ruoli many times. Starting as allies, the two slowly fall in love. Through family power struggles, tangled secrets, and misunderstandings, they stand together against the hidden villain. Transcending cycles of reincarnation, they finally break the curse and stay by each other's side for eternity.