Beyond The Loop
Mu Yunqing and his wife Yu Yingwan are killed while protecting the City Lord's Token. Yu Yingwan awakens to find herself reborn, only to face her husband's intense aversion. Determined to uncover the true mastermind, she remains in the City Lord's mansion, skillfully countering every scheme. But she soon discovers that Mu Yunqing has also been reborn. With the hidden antagonist lying in wait, can the two rewrite their destinies...