My Foxfoe Queen
The entire fox clan was exterminated by Crown Prince Xiling Xuan of Xiling Kingdom. The fox clan's saintess, Tushan Yue, managed to preserve a fragment of her soul and pursued Xiling Xuan to the royal palace of Xiling Kingdom for revenge. Tushan Yue's remaining soul attaches to the body of the late Empress Jiang Xin'er. As her revenge plan unfolds, Tushan Yue uncovers a shocking truth.