Bloom in Turmoil
Betrayed by those she trusted most, Lu Xinnian transforms from a fragile heiress into a formidable warrior goddess. Tearing through labels in a whirlwind of love, betrayal, and power struggles with her lover, she joins forces with the "Sisters of Bloom" to embark on an epic, passion-fueled legend in ancient times!