Choose One of Four
Teenage girl Lin Lusheng unexpectedly traverses into the world of a popular comic, and by chance, she encounters four strikingly handsome imperial constables. Traveling through time and crossing ancient and modern eras, she collaborates with the constables to solve cases and braves danger together. Not only does she crack numerous mysterious cases, but she also successfully captures the hearts of these handsome men. Who will be her destined one ultimately?