Please Smile
Qi Miao, an unruly employee, met Zhou Ye, the president of the partner company, in an accident. Zhou Ye is intrigued by her daring personality. Despite a few misunderstandings, they gradually grow fond of each other as they spend more time together. Afterward, Zhou Ye proposes to Qi Miao on the roof prominently...