The Zero Complaint Flight
Wang Haixian joins an airline company's flight attendant interview to woo her crush, the flight attendant Li Er. The company employs a group of professional actors to simulate passengers in order to train the newcomers' adaptability. Throughout the training process, Wang Haixian gradually discovers the charm of the flight attendant profession and, along with her peers, resolves various challenging passenger issues.