Passionate Love
Duan Xunchu, who survived the massacre of his family, mistook his sister-in-law, Lin Wenyu, to be the daughter of his enemy. After leaving the city for years with his heart full of hatred, he returned as a military commander and major general in search of revenge. Due to their familial ties, the two of them become entangled in more conflicts and deeper misunderstandings. Over the course of their confrontations, they secretly developed feelings for each other. In the end, they managed to resolve the misunderstanding between them and moved towards the future together.