Just as Cheng Xia loses all hope, she reunites with her childhood companion, Xu Jingdeng. Under his gentle pursuit, her heart gradually begins to open. As she resolves to leave the past behind, Chen Shechuan attempts to win her back. Faced with the choice between a seven-year obsession and newfound warmth, Cheng Xia embarks on a journey of self-transformation, intertwined with both love and career.