Disguised as the top courtesan of a famed nightclub, assassin Zhen Xu crosses paths by chance with Zhou Musheng, a member of the North City Chamber of Commerce on a secret mission. What begins as mutual deception soon turns into genuine affection as they navigate a world filled with danger and betrayal. Facing life-and-death trials together, they ultimately join forces to expose the Chamber's illicit dealings, and find a new beginning amid the ruins.