Nightmare Spirit Snake Record
At a remote post station on Yunya Mount, Youzhu, the foster daughter of station master Xiong Xun, possesses a rare gift passed from her mother, which is the power to enter and reshape people’s dreams. Forced into an arranged marriage with the influential eunuch Black Lord, her fate changes when she meets an enigmatic stranger during a dream-walking task. This encounter pulls her into a mystical war with a dark wizard determined to steal her abilities, setting the stage for a lethal struggle over her supernatural legacy.