CMFU College - Prince Touch Ball
The problem girl Qin Xiaolu divorced from her youngest parents, and made a living by gambling and abduction, becoming a superb female gangster. One day, Qin Xiaolu touched porcelain and blackmailed a BMW owner. I didn't expect the owner to be the billiard prince prince Xuan of the CMFU Academy. The two men complained about this, and a pair of happy dramas were staged. The animation combines the sports theme with the youth campus, enabling the audience to relive the youthful, burning dreams of the lush time. The novel storyline is a powerful shot for the national youth campus market, triggering a campus sports boom.