Martial Universe S2
The whole journey of cultivation is to steal yin and yang, seize good fortune, turn nirvana, grasp life and death, and control reincarnation. In Qingyang Town of the Great Yan Dynasty, Lin Dong, an unfavored member of the family, accidentally picked up a mysterious stone talisman in a cave, and found a celestial demon mink helping him in the stone talisman. Thus embarking on the road of counterattack, a vast world of fairy tales unfolds...