Martial Universe S4
In the world of the Great Yan Empire, strength commands respect. Lin Dong, from the banished Lin Clan, witnesses his family's downfall at the hands of Lin Langtian, a prodigy of the clan. Driven by revenge, Lin Dong seeks to avenge his family's suffering. His journey takes an unexpected turn when he discovers a mysterious talisman, unraveling a destiny beyond his imagination.