I Picked Up Lots of Attributes
The game strategy, known as the liver Emperor, takes the protagonist Fengxia through a world of cultivating immortals with declining aura. Relying on the attributes and abilities brought by the crossing, golden fingers and the strategic experience cultivated in the game, he defeated countless powerful enemies along the way and gained countless skills. He first solved the internal and external troubles of Qianqiu Valley and defeated the Xuanwu Kingdom that came to provoke; then, at the request of the Xuanwu Emperor, he resolved the human crisis and defeated the demon son, thus saving the human race from the persecution of the demon race, and restored the heaven and earth aura of the Xuanyuan World.