Honor Of Kings: EverDream
On the vast continent, heroes break through obstacles and chase their dreams. What are heroes like? They go beyond themselves and try to be perfect; They carry burdens forward and understand the true meaning of love; They advocate power and never give up. We write biographies of heroes and start a new chapter of love and courage.