Martial Universe
The practice of cultivation is to steal yin and yang, to create creation, to turn to Nirvana, to hold life and death, and to reincarnate. Wu Zhiji, breaking the sky, moving the world! A vast world of Xian Xia, grotesque, mysterious and endless. The blood is like a volcano boiling, if the passion is surging, the desire is like an abyss...