Those Days
Mingzhu, whose family life was happy and love sweet, had just registered her marriage and discovered she was pregnant, when her husband Jianqi tragically died while performing a heroic act. Amidst the swirling opinions of others, Mingzhu made her own firm decision to keep the child, only to be confronted by the arrival of her long-lost biological parents. Through the bittersweet reconnection with her family, she gradually overcame her grief. But when her father-in-law unexpectedly passed away, it revealed that her in-laws’ family was deeply in debt. Stepping up with courage, Mingzhu sorted out the debts, took over the business, and united her family like never before, rebuilding their lives with renewed vigor.