Ten years before the events of KL Gangster Underworld…a young May Wong is forced into a marriage to the heir of the Johor Baru clan - A move meant to prevent further bloodshed between the Valley and the South. But May Wong believes she has the key to vastly expand the family’s empire. Through guile, grit, and ruthlessness she ascends to the throne and becomes the Queen of Bangsar.