Villa Kristal
Villa Kristal is known to be the ideal place for men with the means to put up their second wives and mistresses. To Hani, a blogger novelist wannabe, it is a treasure trove of naughty stories just begging to be turned into a deliciously scandalous novel.
When a renowned and respected leader of the industry is found dead in the apartment complex, our wannabe novelist navigates between her gym sessions and juice bar stopovers with the second wives and mistresses, to solve the murder while avoiding being discovered that her Hermes actually comes from Petaling Street.