KL Gangster Underworld S01
Shah, heir to the Kg Baru Gangster throne, decides to cut ties with the underworld after falling in love with a girl from a rival gang. Things spin out of control when he’s asked to do “one last job” and unwittingly discovers a plot that will change the fate of the KL Gangsters forever.