Li Chengyu, a food delivery rider, unexpectedly travels back to ancient times and becomes a mighty God of War general. In order to uncover the truth about a rebel case, Li Chengyu disguises himself as a farmer and goes undercover into Qingfeng Stronghold, where he becomes the live-in husband of the stronghold’s leader, Chen Xinrou. Using his modern “advanced thinking”, Li Chengyu begins his path of reversal. Yet he develops an emotional bond with Chen Xinrou before he knows it...