The Mission Is To Return The Pearls
During the Eastern Han, Hepu’s Southern Pearls were valuable, and a gambling culture around them flourished. Li Ling, known as the “Pearl Prince,” is ruined by a Magistrate who rigs one of these pearl gambles. Forced to become a pawn in manipulating pearl prices, Li Ling meets a tragic end as the scapegoat. After death, he is reborn moments before his downfall, awakening the supernatural ability to see through and sense oysters. Armed with the memories of his past life, Li Ling gambles without fail, embarking on a path of revenge and a legendary quest to return the pearls as decreed by fate.