Extraordinary
History enthusiast Shi Feifan wakes up in the fictional "Great Southern Dynasty" as his dissolute namesake. To protect his family, he appears to squander wealth, while secretly using modern knowledge to amass a fortune through silk trading, outwit the Qiang envoy, rescue the Grand Princess, and eliminate the malevolent Prince. All with the Emperor's tacit approval. Subsequently, he is sent to reorganize the Western Army, transforming from a good-for-nothing into the dynasty's unseen pillar, who secretly holds military power.