The Coroner From Longcheng
The Three Law Masters, Ye Fan, encounter He Lan, a dismissed forensic investigator. They discover He Lan's exceptional skills in forensic examination, which help uncover breakthroughs in cases. With He Lan's assistance, Ye Fan uncovers the truth behind the cases, and the two develop feelings for each other while working together as partners. They expose the true nature of the antagonist, Ye Heng, who is driven by personal gain and plotting to seize power, thus safeguarding the peace of Dragon City.