Bound by a promise that spans a thousand years, a valiant female general is transported into the body of Fu Yunyun, a dying heiress. To clear her name and uncover the truth, she uses herself as bait, navigating the cold and calculating husband with careful diplomacy. At the same time, she faces the devoted yet scheming attention of her cunning brother-in-law and the unwavering loyalty of a soldier who followed her through time. Three men vie for Fu Yunyun’s heart, each showing their own cunning, while the confident and strong-willed heroine stays true to herself, cutting through layers of deception to finally uncover the truth and her ultimate desire in life.