The Dark Crown
Yu Luo was betrayed and murdered by someone she trusted, leaving her filled with hatred at the end. After being reborn, she vows to reclaim her life. Using her memories from the past, she rises to power in the financial world, only to cross paths once again with the demon from her previous life, Liao Youting...