The comic character Qiqi, who plays the vicious female match all the year round, made a mistake when entering the new comic "Night of Love With You". The supporting actress became the heroine Luo Qing. In the beginning of the male master, the vicious female partner pressed step by step, and the male villain did not In the case of a love line, Qiqi completed self-rescue and finally found his own happiness.