The Princess's New Clothes
Long Mengli, the third princess of Northern Liang, is betrayed by her childhood sweetheart and sentenced to death. By chance, she is sent to the modern world as an unemployed young woman. Upon learning that she must fulfill this woman's dream of becoming a fashion designer to restart her life, Long Mengli begins her journey of going against the current. Along the journey, she is genuinely attracted to this profession, breaking free from the pain of past relationships. She bravely walks hand in hand with Bai Yu, who had silently accompanied and protected her, towards a new beginning.