I Am The Years You Are The Stars
Jin Xiaoyu, a young girl suffering from a strange disease. The fate of her and Jiang Baiju, a mysterious designer, was changed by a bizarre car accident. One disappears easily like a shooting star, while the other is forever suspended in time. How should this lovers keep each other in their own world?