Fang Meng, who has had a misaligned sense of taste since childhood, takes over the struggling 'Hua Su' restaurant after her father's death. With the help of Shu Zhengyan, she continuously tries and works hard. From a beginner who could only make 'dark cuisine,' she finally succeeds in turning 'Hua Su' into the most iconic restaurant in the city. After overcoming numerous hardships, she and Shu Zhengyan share a life together.