LOVE(X) Special Event: Watching With You! Here, parallel viewing turns into intersecting moments of emotion. Every heartbeat's distance is bridged within a shared screening. Now, we invite you to join our single candidates in watching LOVE(X)'s most captivating content. Discover the hidden details, laugh and marvel together, and listen as our candidates share untold stories and the paths their hearts have taken.