Pluto
“Ai-oon” (Namtan Tipnaree) has no choice but to break up with “May” (Film Rachanun), her younger twin sister “Oaboom” (Namtan Tipnaree)’s lover, on Oaboom’s behalf to fulfill her last request before getting into an accident on her wedding day. Upon their meeting, Ai-oon discovers that “May” is a blind woman, and more importantly, her heart skips a beat like never before when “May” kisses her. Scared to end things, “Ai-oon” confesses her feelings and poses as her sister instead! However, this love can never be easy when it begins with a lie. How will “Ai-oon” and “May” fix their story, and what will become of their relationship? Tune in to find out.