THE DEBUT
The death of one of the Newtype members leads to a quest to find the reason behind it from its 6 members Yok (Meiko-Chonnikan), Smile (Cherrean-Chonnikan), Yui (Nara) Kirin (Cat-Nardear), Minnie (Jomjam-Suphitcha), and Minor (Pahn-Darisa).
Fame (Ploy-Ploypailin) decides to audition for the famous idol group "Newtype" to find the truth about the death of her sister Farn (Film-Rachanun), a former member of the group. She need to change herself from a rock girl to fit into Newtype, with the help of Kla (Best-Natthasit). Her investigation led her to witness that many members of the group have violated their own rules. This entire experience also created a conflict with her rocker boyfriend Ble (Kao-Jirayu), who does not like the fact that they are in a secret relationship.
What will Fame do? And what will she choose between her relationship and finding out the truth?