LOVE(X): Roommates Roommates
What sparks will fly under one roof? What magic will bloom from sharing a life as "roommates"? The camera zooms in on private bedrooms, where guards are down, and heartfelt confessions and little secrets begin to simmer!
Dive into the "LOVE(X) Roommates" Special, featuring more than 60 never-before-seen exclusive bedroom moments. Unlock the dorm-life perspective of LOVE(X) and get an all-access pass to the heart-fluttering scene!