Live and Love
Twenty attractive men and women are chasing love on a desert island! Twenty single men and women embark on a ten-day journey to find love in the isolated wilderness. Under the extreme survival pressure and stimulation, they will reveal the most authentic emotional attitude, facing the choice of love and the challenge of survival. In the constant elimination of the crisis and pairing choice, can they find the other half?