A team made up of Deng Chao, Chen He, Lu Han, etc, "HaHaHaHaHa", has embarked on a new journey. From the north all the way to the south, across 30 latitudes, they "break the ice" and embrace the warm spring. On this journey, they will meet those who are ordinary yet unique in their own way and listen to their stories.