Love actually S2 Season 2
The show presents the work and life of urban young men and women from all walks of life, who are all over the age of 30. After living together in an apartment for singles for a month, they will get to know each other and their circle of friends, scope of work, and life in general. They will cultivate different social relationships and develop different feelings for each other.