ENJOY THE SEAFOOD
As a seafood dish documentary, Let's Go! Seafood aims to create China's first guide to marine life. The whole series consists of 24 episodes, each episode is about 8 minutes, from home cooking to seafood banquet, from food culture to life belief, across the four major sea areas of China, recording a group of people who eat by the sea!